Näära

Nu är det nära, väldigt nära! Nära till mycket! Nära till att den här jobbdagen snart är slut. Nära till att 06.20 imorgon flyger jag o älskling till Sverige för en liten helgtripp! Vi börjar med ett litet besök i Eskilstuna för att sedan åka till Stockholm för att gå på min kusin Sophias bröllop. Det är också nära till sista dagen i Dubban! Till den 17e har jag o Rasmus bokat flygbiljetter till Sverige åter igen, då inte med retur. Lika bra att åka hem redan då, då vi har semester de två sista dagarna.

Lite fusk är det dock att det har varit underbart väder i Sverige de senaste dagarna så folk har kunnat legat ute o solat i bara bikini, o här i Irland har/är det så klart regn o storm! O självklart när vi ska hem så ska de bli regn o eventuellt snöblandat regn i Sverige, att jag alltid ska ha sån tur!

Jag har gjort en fin kalender på jobbet som jag kryssar i varje dag.

 

Snart kan jag kryssa 2 maj! Sedan är det 8 ARBETSDAGAR! HELT SJUKT! SÅ JÄVLA SKÖNT!

 

Puss <3

 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0