Det är otroligt hur mycket lättare dagarna går när man har något att se fram emot. Det är redan torsdag idag! Underbart!  Markus kommenterade det för ett par dagar sedan, han sa "Elin, det var längesedan jag såg dig så glad! Förresten, jag har nog aldrig sett dig såhär glad!". Han är ju så gullig ibland, haha. Då vet man iaf att man har gjort rätt val! Det känns i kroppen, o det syns utanpå.

Idag ska jag till stan efter jobbet, till banken o fixa med lite saker, ska även försöka hitta en till resväska. Pratade med Carro förut o hon sa att när hon åkte hem från USA efter att ha varit där i 6 veckor, så hade hon två väskor med sig hem, på 23 kg vardera. Det var vad jag hade planerat nu!! MEN två väskor på 23 kg vardera efter 18 månader?! O då ska jag säga att jag redan har gett bort en stor svart sopsäck med kläder. Hur fasen ska jag få med mig allt hem? Nej hon gav mig en funderare! Kanske att jag borde checka in TRE väskor?! Handbagaget med SAS är ju bara 8 kg, o de är ju ingenting!

Jag kaaaanske ska smyga in på New Look också, såg att de hade en underbart fin klänning där, som jag tänkte att jag kunde ha till dopet (men säg ingenting till Rasmus).

PUSS O KRAMAR






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0