hoppsansa


Tjo. Sitter på jobbet, o jag har faktiskt lite tråkigt. Det är inte så mycket o göra såhär mitt i sommaren. Jag har spelat Taipei 1000 gånger, Mahjong 1000 gånger, vilket typ är samma sak. Även gått igenom alla spel under kategorin "tjejspel" på www.coolaspel.se, där spelen har namn så som "klä princessa", "sminka kändisar", "modepåklädning", "nagelstudio" o "bröllp". Jävligt ball. Blivit allmänt blödig av att va så tjejig, o fallit in i någon sorts drömvärld, där jag har gått igenom webbsida efter webbsida o kollat på bröllopsklänningar. Sett mig själv i det ena o det andra.. ja herregud! O jag har inte ens fått frågan, haha, men nu har jag mindre o tänka på när den dagen väl faller in. Har även gått igenom de flesta kommuner på www.hemnet.se o kollat på hus/radhus. Jag är såå sugen på att flytta till ett ställe med egen tomt o trädgård! Finns massa fina ställen! Det har även relaterat till att jag gått igenom platsbanken för att se vad de finns för lediga jobb i de olika kommunerna. Jag kan även alla nyheter som hänt de senaste, då jag läst aftonbladet miljoner gånger. Har även koll på vad alla jag känner sysslar med, då facebook uppdateras varje sekund. Rastlös? Nee inte alls. Man ska ju dock inte klaga! Jag får ju faktiskt betalt för att göra allt detta, o de är ju inte helt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0