SPYR


Jag vet inte om de bara är här i Göteborg, men jag har aldrig någonsin vart med om dess like! Har visserligen bott utomlands ett bra tag, men jag har aldrig skådat så många någonsin under hela min uppväxt! Dessa jävla bruna äckliga mördarsniglar!! De är ta mig fan överallt! Det kryllar av dem! Kollade ut på gräsmattan här utanför jobbet förut, säkerligen 1000 stycken på en yta som är 15*15 meter! Det är så jävla vidrigt! De ligger liksom o äcklar sig på gångbanorna o vägar till o med!!!! Mitt inne i stan!!!! Så lyssnade jag på P4 nu, o då pratar någon snigelexpert som säger att om det kommer att fortsätta regna såhär, så kommer snigelantalet att öka ytterligare! Jag kommer inte våga gå ut isf.. ...


VIDRIGASTE NÅGONSIN

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0