Happy Monday!


Då var det måndag igen! Lite jobbigt att gå upp, men inte alls så jobbigt när man faktiskt tagit sig ut o kommit till jobbet. Älskade snossen vaknade till strax innan jag skulle gå i morse, kunde inte låta bli att krypa intill för o ge en puss. Önskade att jag bara kunde struntat i jobbet o stannat bredvid, invirad i hans armar o känna hans hud emot min. Ibland värker det i mitt hjärta för att kärleken till honom är så stor, så att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Nyvaken, i morgonruffset o kallingar. Jag kan bara fastna med blicken, känna hur varm jag blir i kroppen o nästan fälla en tår. Jag är så fruktansvärt jävla lyckligt lottad.

Den här veckan är det bara fyra arbetsdagar att beta av! På fredag är jag ledig, o då ska vi åka hem till Skövde för att fira mothers födelsedag. Hon vill absolut inte ha någon födelsedagspresent. Jag vill absolut ge henne något, frågan är bara vad?

Vi har haft en underbar helg med Niklas, Hanna o älsklingsPontus. Världens finaste mysbebis. Att se honom le eller höra honom skratta är bland det bästa som finns. På fredagkvällen myste vi hemma hos oss, åt jättegod mat som Ralle hade lagat o drack lite vin o spelade spel. På lördagen var det faktiskt fint väder, så det blev en sväng till Liseberg samt Universeum. På kvällen blev de tacos.

På onsdag kommer äntligen dagen som jag har väntat på så fruktansvärt länge! LÖNING! Ni förstår inte vilken lättnad o vilket tryck som faller bort så fort jag fått in pengarna på kontot. Underbart! Kommer dock få leva snålt o knapert ett par månader till fram över, men nu går det iaf framåt.

Ha en trevlig dag allesammans!

PUSS O KRAM




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0