gäsp


Det slog mig igår kväll när jag precis skulle somna, "Bilden jag la upp på bloggen är ju inte från 2012, visst skrev jag 2012?! Herregud är det såå längesedan?!". Bilden jag la upp i föregående inlägg är givetvs från 2011. 1 år och 4 månader sedan, det är galet vad tiden går fort! Det kändes verkligen som att det var nyss, men när jag låg o grubblade igår så fick jag inte ihop det med allt annat. Tiden går verkligen så snabbt så att jag inte hänger med.

Förutom denna veckan! Dagarna går såå sakta! Igår kändes det som att det skulle vara torsdag idag, men som ni vet så är det bara onsdag. Jag går o hoppas på att jag får sluta jobbet på fredag, men de känns ganska hopplöst med tanke på att ingen har informerat mig om någonting ännu. Jag skulle verkligen vilja kunna koncentrera mig på bara skolan när jag väl börjar, det är mycket som det är ändå, men jag antar att det får bli som det blir. Mer än så kan jag faktiskt inte göra. Kuggar jag pga att jag missar massa i början så gör jag det, o då får jag ta igen det i efterhand. Jag har i vilket fall kommit längre med utbildningen än vad jag hade gjort om jag skulle börjat nästa år.

Jag är trött idag. Så sjukt trött faktiskt. Regnet fortsätter dessutom ösa ner o det gör mig inte piggare direkt. Längtar så otroligt mycket efter min säng. Krypa ner under ett gosigt täcke är det jag vill allra mest ju nu. Gäspade precis en jättegäsp, antagligen för att jag blir tröttare när jag tänker på hur trött jag är.

Vi hörs en annan dag.

PUSS O GÄSP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0