dress up

Hej på er där ute.

Jag sitter på jobbet men de blir inte mycket gjort idag. Det är onsdag o jag är trött i huvudet, har inte någon lust alls att faktiskt arbeta. Jag har gjort det jag verkligen måste men sen har jag till största delen av dagen kollat på lägenheter i Göteborg o drömt mig bort. Jag vill ha sommar i Sverige! Fy tusan vad jag vill! O helst nu bums!

Jag har också gått igenom ALLA klänningar på Topshop, Newlook, River Island och Nelly. Jag ska ju till Stockholm helgen den 5-6 maj för att gå på min kusins bröllop. Fia o Erik ska gifta sig ute i Djurgården, hur vackert kommer inte det va? Angående klänningarna så blev jag besviken iaf, hittade inte alls så många som jag tyckte om. Utav kanske 1000 klänningar fann jag 15 som jag tyckte var okej, men de var ändå ingen som jag bara dog av att titta på, ingen som skrek "KÖP MIG FÖR HELVETE!!".

 

Jag gillar klänning 1 o 2 jättemycket, men får man verkligen gå med vit klänning på bröllop om man inte är brud? Den sista kanske ser lite tråkig ut, men jag älskar långa ärmar, o med rätt skor (HIIIGH HEELS) o rätta smycken så kommer den bli görfin! Sen är den i rätt färg också! Klänning nummer 5 är dock min favorit so far.. med någon schysst kofta över o även där ett par awesome skor o balla smycken!

Jag tänkte att jag skulle gå ut på stan en sväng i helgen o kolla runt lite. Lättare o kolla irl när man kan pröva o se hur de sitter på också.

 

<3


Kommentarer
Postat av: Ida

Den första klänningen var skitfin :D

2012-04-05 @ 21:40:00
Postat av: Elin

Ja visst är den! Skitsvårt o bestämma :D

2012-04-06 @ 13:06:16
URL: http://eelaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0