Myspys

Sitter i sängen o slappar lite innan de är dags för att krypa till kojs.

I fredags kom jag hem från jobbet o kände mig lite seg. Anders hade ju leaving pint på The Parnell. Rasmus gick iväg redan vid halv 8 men jag var inte snbbers tös, o låångt ifrån klar. Jag o Katta hördes på Skype o de var ett bra tag sedan så vi hade massor att prata om. Jag kände inte för o stressa o var inte helt säker på att jag orkade ta mig ut så jag intog soffan med groggen i handen o tog de som de kom. Rebecca låg hemma i Waterville o även hon var kluven om ifall hon ville gå ut. Efter fem timmars skypande, som kändes som en, bestämde jag o Katta att vi skulle ut trots allt, dock på var sitt håll, hon i Götet o jag i Dubban. Rebecca var på, så vi bestämde att vi skulle mötas inne i stan. Tacka vet jag Skype! Jag o Katta hade världens bästa förfest!

Jag hade aldrig varit på The Parnell innan, men de var en skitmysig pub, tre våningar o inredningen var jättemysigt rosa. Det var inte så hemskt mycket folk där men jag hade trevligt. Vid två drog jag o Rasmus hemåt.

Lördagen låg vi i sängen mest hela dagen, då herrn inte var i det bästa tillståndet. Ni vet hur killar är när de är sjuka på ett eller annat sätt, haha. Det var iof bra att vi stannade hemma. Jag hade egentligen planer på att gå ut på stan för att shoppa något till bröllopet, men ist så gick jag igenom min garderob o hittade en svart/orange paisly-mönstrad långklänning som jag inte använt speciellt många gånger. Prövade den med ett par svart/bruna skor o den kan nog bli perfa med någon kavaj eller kofta utanpå. Toppen! Spara pengar behöver jag verkligen.

Idag har vi gjort den traditionella söndagsröjningen. Utöver de har vi kollat handbollen, o ätit god laxpasta. Jag har även haft en liten "pyssla-om-mig-dag", fått massage, duschat, gjort inpackning, plockat bryn, skrubbat ansikte, känner mig fruktansvärt fresh just nu, man behöver sånt ibland.

Jobb imorgon igen! Carro är tillbaka, wiiee!! Iaf något att se fram emot!


Bjuder på en bild på mig o Bexan från i fredags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0