not bad

Jag hatar när jag kommer in i sådana här perioder då jag inte skriver någonting över huvud taget, för bloggen skriver jag mest i för min egen skull. Jag älskar att kunna gå tillbaka i tiden o läsa om saker som har hänt o saker jag har haft för mig. Minnen.
Det händer mycket i mitt liv o jag har många tankar, o när det blir mycket för mig, lägger jag det oftast åt sidan.
Jag ska försöka ger er ett inlägg om vad som händer o sker.
Jag åkte till Dublin för snart ett år sedan, och jag lämnade min hemstad av många anledningar. Jag hade längtat sen dagen jag tog studenten efter att komma iväg någonstans, se världen och lära mig saker. I början av sommaren förra året var jag på en plats i livet då jag hade hamnat så långt ner på botten som man kunde komma. Det var då jag bestämde mig för att det var dags. Det är det bästa beslutet jag har tagit i mitt liv. Nu ett och ett halvt år senare, är jag starkare än någonsin. Jag har lärt mig otroligt mycket och jag har lärt känna mig själv mycket bättre.
När vi började det här året bestämde jag mig för att allt enbart skulle handla om mig. Delvis blev det inte så, och det är verkligen ingenting jag önskar ogjort. Dock vet jag att tiden inte var rätt och det är orsaken till att det har blivit som det har blivit.
Idag står jag med känslan av att någon måste förändras. Jag har olika öppningar att välja emellan och jag har en otroligt stor beslutsångest.
Man har olika chanser i livet och olika vägar att gå och med rädslan av att välja fel så blir det svårt. Vad har de olika vägarna för konsekvenser och hur vet man vad man innerst inne vill mest?
Jag försöker att bara flyga med vinden och se vart det tar mig. En dag i taget.
Förövrigt mår jag bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0