helvetet.

Vill inte gnälla, jag hatar o gnälla. Vill inte heller att folk ska tro att jag vill att någon ska tycka synd om mig, för så är det inte heller. Jag vill heller inte att folk ska tro att jag är så långt ner på botten så jag inte vet vad, för så är det inte heller, även fast det känns som att jag är påväg dit. Jag känner att inte mår bra.
Allt är försört o allt känns som det är för sent. Det som skulle bli bra blev inte bra, det blev något fruktansvärt.
Mycket tankar en sån här period i mitt liv. Försöker se ett ljus, men det är svårt.
Jag har tagit ett beslut, jag har tagit bort min facebook. Det känns bäst så.

Kommentarer
Postat av: Pitti

<3

2011-10-23 @ 03:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0