..

Trött o ont i huvudet, det börjar bli rutin att det är såhär lite då o då. Förlåt alla kära läsare att jag är så fruktansvärt kass o inte kan uppdatera den här jävla bloggen kontinuerligt (Majsan).
Hets, hets, hets, stress, stress, stress. Så ser mitt liv ut för tillfället.
Jobbet är ett helvete rent ut sagt. Vi sliter som djur men vem bryr sig?
Jag vet inte vad jag ska ta vägen. Vet inte vad jag vill. Vet inte vad jag känner. Ena dagen är det så, andra dagen är det si.
Jag vet inte vem jag är längre. Jag kan inte skilja på det ena o det andra. Det är mycket babbel här nu märker jag, men det blir så ibland. Idag är en sådan dag. Idag är en sådan dag då känner att jag bara måste skriva ner någoting. Försöka uttrycka mig på något sätt, så jag blir av med det.
Jag orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0