PUSS

Då var det söndag igen, som jag sagt tidigare så går veckorna fort här.
Jobbdagarna går också relativt fort numera, det är mycket nytt som jag ska lära mig nu när jag så småningom ska ta över amandas roll. Hon flyttar delvis över redan på måndag till sitt nya konto men för att inte känna press o att jag måste kunna allt på en gång får jag lite tid att lära upp mig först. Det är mycket stats o filer som jag ska lära mig. Sen är det ju även flera nya konton som jag inte har någon koll på över huvud taget som jag ska lära mig. Får hoppas allt trillar ner om ett tag.
Vad har hänt annars i veckan tro?
Rätt fullspäckad som de brukar vara, bla tre dagar övertid.
I måndags efter övertiden gick jag, Rasmus, Jens, Martin o Hannes upp till södra sidan för att äta på en italiensk restaurang. Tvårätters o rödvin på en måndagkväll är inte fy skam!
I onsdags var vi på bio jag o Rasmus, Alexander Skarsgårds nya film, Straw Dogs, o den var sådär måste jag säga. Ögongodis visserligen men handlingen i själva filmen kan man undra hur de slängt ihop.
Vi försökte oss på utgång i fredags o igår var vi hemma hela dagen o softade. Idag vaknade vi relativt tidigt o kollade färdigt på Sveriges Bästa Hotell som vi började kolla på för ett tag sedan, så himla mysigt program. Jag kom hem för en liten stund sedan, har varit hos Amanda o jobbat lite.
Nu håller Rasmus på o gör hemmagjorda köttbullar som jag snart ska avnjuta, så jävla MUMS!
Visserligen är det höst i Dublin men tempraturen håller sig kring 13-15 grader under dagstid o det finns absolut ingen snö i sikte! Skinnpajen duger gott o väl än så länge. Hur är det för er hemma i Sverige?
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Eve

Elin, här hemma är det kallt, vinterjackan är på! Vi saknar dig! Jag vill komma till Dublin efter jul :) PUSS

2011-11-14 @ 22:28:02
Postat av: Elin

Åh min fina Eve!! Jag saknar dig o jag tycker att du o Anna ska komma till mig :) Det skulle vara så fruktansvärt kul <3 Dropkick spelar i februari :)

2011-11-15 @ 15:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0