ingenting är logiskt

Det var påväg mot något bra, sen hände det där, o allt föll som ett ostadigt korthus. Hur kan det vara så lätt att göra ett snedsteg. Hur kan det vara så lätt att fela? Hur kan det vara så svårt att skilja på rätt o fel när det annars kan vara så lätt. Varför är det mycket lättare att göra ett snedsteg än att bli av med ett snedsteg. Hur? Det förföljer en dag ut o dag in o man undrar vad det är man egentligen tror på. Det går emot en precis hela tiden. Man har ingenting o sätta emot. Så klart inte. Den sämre delen kommer alltid va den sämre delen. Ibland önskar jag att det var du. Jag antar att det är hoppet. Det sägs att hoppet är det sista som lämnar en. Jag behöver verkligen lära mig att hantera mina tankar. Jag kan inte det. Hjärnan säger en sak o hjärtat säger sitt. Det här inlägget skulle kunna bli en miljon meter långt om jag bara kunde få ut o kunna formulera allt jag känner. Jag är ohörd, jag är oförstådd, jag är den sämre.


This miscommunication is breaking me down.

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är inte alls den sämre Elin, du är en av dom finaste människorna jag vet <3

2011-11-15 @ 10:21:54
URL: http://plittis.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack min älskade <3 Jag saknar dig!!

2011-11-15 @ 15:09:51
Postat av: sofia sörensen ♥

jättefin blogg! länkbyte? :) kram

2011-11-15 @ 15:23:42
URL: http://avfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0