When it rains, it pours

Sitter i soffan, har inte lust till att göra någonting. Det är grått ute o lika grått inne.
Hur många gånger kan man ställa frågan varför, o aldrig få något svar? Ibland blir jag tokig för att jag inte förstår budskapet med livet. Jag blir tokig för att jag inte förstår varför vissa saker sker. Jag blir tokig för att jag inte vet vilka val jag ska göra.
Jag blir också grymt irriterad på mig själv för att jag är så fruktansvärt ansvarslös o inte har någon som helst självdisciplin, o saknar helt o hållet förmågan att tänka.
Vad krävs det för att jag också ska få ett liv som flyter på?
Blev ingen bio i fredags så förmodligen ska vi gå på Pirates of the Caribbean ikväll. Förhoppningsvis är den bra så man kan få sig ett gott skratt den här bittra söndagen.
Tjing

Kommentarer
Postat av: nea

every little thing is gonna be alright <3

2011-05-22 @ 17:25:19
Postat av: Elin

<3 we are gonna live forever

2011-05-22 @ 23:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0