busy week


Oj vilken vecka! Även fast den bara har bestått av fyra arbetsdagar så har den gått fruktansvärt segt.

Det var kalaskul att få besök utav min pingla Carro, kan dock inte ljuga, hur kul de än är med besök så är det fasen jobbigt att jobba samtidigt. Natten mellan tisdag o onsdag sov jag 2,5 timma. Sömnen under hela veckan har inte varit mycket. Så äre ibland! Lätt värt det iaf. Igår morse reste hon vidare, tråkigt.

Igår hade Rasmus planer för oss, efter jobbet gick vi hem o vilade en sväng sen lurade han iväg mig ut. Vi vandrade över på södra sidan bortanför Christchurch, där de visade sig att han hade bokat bord på en argentinsk restaurang. Så hilma mysigt var det o jättegod mat. Han är bäst den där Rasmus.

I helgen ska jag sova, o slappa! Ska börja plöja igenom Entourage också.

Jag kan inte sluta le. Jag tror de kallas lycka.

Kommentarer
Postat av: Torgunn

Hi! Your website is really interesting! I like it!

2011-06-27 @ 08:53:52
URL: http://torgunn.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0