onsdag

Elisabeth II är fortfarande här o Dublin lider fortfarande av kaos, mycket folk, massa poliser o avspärrningar överallt! Trots det gick det ganska bra att komma hem idag.
Drottningen har idag bla besökt Guinnessbryggeriet, det har jag sett på nyheterna. Jag själv har som vanligt spenderar dagen i Ballycoolin på IBM, o pratat i telefonen en del så klart. När jag kom hem gjorde jag Chili con carne, vilket jag nu har mumsat i mig.
Tänkte gått på Pirates of the Caribbean idag, den hade premiär natten till idag, fast kände att filmmys hemm i sängen passade bättre denna onsdagskväll. Får se den på fredag ist, då man har lite mer pengar o inte måste gå upp tidigt för att jobba dagen efter.
Pussiluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0