Kaoz

Totalt kaos i Dublin! Jag åkte från jobbet vid fyra o kom hem för en liten, liten stund sedan. Fick gå upp tidigare i morse för o gå en tjugo minuters promenad för att kunna åka buss till jobbet. Gator är nämligen avstängda o det står hundratals poliser i varje hörn. De har till o med hittat bomber lite överallt i stan. Allt detta tack vare att Elizabeth II kommit hit på besök. Hon har kommit hit för att skapa en bättre relation mellan Storbritannien och Irland. Det värsta är att det här kommer fortsätta veckan ut då hon inte åker hem förrän på fredag.

Måndag blir dock inte bättre, för då kommer självaste Barack Obama hit.

Just nu är det skönt att ligga i sängen o inte höra något annat än tystnaden. Ska snart slänga i mig något att äta, sedan färga mitt hår o ta en lång varm dusch.

Krypa till sängs vid nio tycker jag känns som en bra idé idag.

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0