eelo

God dag. Är en riktigt slappis, ligger i sängen o lyssnar på musik.
Skulle vart på hugget o träffat mina skvallerkärringar Katta o Harry idag men innan jag vaknade till smet Rasmus ner till Fresh o handlade värsta frukosten. Så kvar blev vi i sängen hela dagen o har plöjt igenom massa Entourage-avsnitt. Skönt har de varit. Det mesta känns skönt, känns som jag har gjort bra val.
Rasmus är hemma o taggar inför handbollsfinalen. Jag tänkte slänga i en färgklick i håret innan jag ska ta mig in o duscha. Det är så jäkla soft dock o bara sitta här en stund o va. Det är så skönt med egentid, fruktansvärt underskattat. Blir de vinst för de där guif-laget så kan de tänkas att de blir utgång, får se om jag orkar. Har ju egentligen lovat mig själv en vit helg.
Vädret är förresten lite sämre, inte alls lika varmt längre o mestadels mulet. Trök. En del regnskvätt har det varit också, så klart.
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0