yeee


Det var helvete vad tiden ska gå fort hela tiden. Hinner ju inte med!

Händelserik helg, på gott o ont.

I lördags var vi först i Howth på dagen o visade Maries tjejer o Robin lite fin natur o de gröna av Irland. Var hilma mysigt. Vid femtiden tog tjejerna flygbussen o jag o Robin flyttade vårt pick o pack från Anders o c/o tillbaka hem till min o Maries lägenhet.

På kvällen satt vi hemma hos oss jag, Marie o Robin o drack massa vin o öl, lyssnade på gammal go musik o blev fulla som as. Vi fortsatte kvällen på Dandelion. Hade kanonkul!

Bakfyllan vi genomled igår var dock inte o leka med! Phu!

Jag o Robin tog oss ut första gången vid nio för o köpa lite mat sen hem o däcka i soffan igen med en rulle.

Marie flyttar hem till Sverige på onsdag o det är inte alls kul. Känns mer än vad jag trodde. En tjej som jag har kommit väldigt nära o tycker väldigt mycket om. Kommer sakna henne något enormt.

Har vart deppig i ett par dagar, men de har sina orsaker, dels det med Marie o dels lite annan goja.
Jag är ibland svår att ha o göra med, men det är inte mitt fel.

Min mamma, pappa, morbror o hans fru kommer o hälsar på mig på torsdag! Jag längtar så jag spricker! FA-AN vad jag ska kramas!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0