oops


"[Helpdesk]
Customer calls in and has a problem with menus in Windows flickering. Rebooted computer and then got an errormessage saying "error stuck key". After another reboot he got past the errormessage but now it stuck there again and computer won't start. Sending to onsite.

[Onsite]
Felsökt: tagit bort anteckningsblock som pressade... ner en tangent på tangentbordet. Testat ok."


Mitt jobb går ut på att felsöka kundens problem o försöka lösa det. Kan vi inte lösa det så har vi resolvergrupper vi kan skicka ärendet till. Såhär kan de gå om man skickar ut en tekniker på plats för att man tycker att man felsökt ordentligt, haha, årets bästa ticket o gissa vem som ligger bakom?

Kommentarer
Postat av: Kim

Uppdatera nån jävla gång da? ;)

2011-03-30 @ 09:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0