mööööör

Ligger i sängen o är ta-mig-fan helt slut! Så jäkla matt i kroppen! Kanske inte så konstigt när man vaknar klockan fem på morgonen, o sen håller igång i ett?
Mötte upp Marie efter jobbet, vi skulle fixa med lägenheten, skriva över den på bara mig o fixa så att hyran ska dras från mitt konto o greja, men då var ju inte personen där som vi skulle prata med så klart. Vi gick o käkade ist o drog en sväng på stan!
Vid sju landade Maries tre kompisar från Sverige, så vi mötte upp dem på O'Connoll vid halv åtta. Följde dem hem o tog en kaffe, trevligt så!
På torsdag kommer Robin o hälsar på mig! Ska bli fan så kul! Då ska det firas St Patricks day också! Ser vi fram emot.
Nu ska jag skypa med min kärla Carolina Maria Fihn, sen blir de läggdags för hela slanten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0