QA

Lika mör idag! Hur ska jag orka med den här veckan som kommer bestå av fullspäckat schema, med party o skojigheter? Längtar som tusan tills imorgon, då Robin kommer hit!
Idag har jobbdagen gått ganska fort, har vart på quality training halva dagen. Lärt mig massor om kvalite o hur man ska jobba på bästa sätt, o hur man ska genomföra doc checks, live calls o ge feedback till agenter. Så numera är jag utbildad Quality Advocate, flashigt va?
Jag o Daniel ligger just nu på var sin sida om torget i var sin lägenhet o diskuterar på fbchatten om vi orkar gå ner till lokala puben. Så det funkar nu för tiden!
Jag säger god natt en stund så får vi se om jag vaknar till liv med lite mer energi om en liten stund.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0