I <3 Sweden

Ja, det här har varit riktigt dåligt av mig, absolut inte okej, men de har vart så jäkla fullt upp. Jag tar allt ifrån början.
Jag landade på Skavsta flygplats vid halv två i söndags, den 12e. Rasmus var där o väntade på mig. Vi åkte in till Nyköping direkt o käkade, kebab så klart, o den var helt okej. Sen åkte vi raka vägen till Eskilstuna, till Sundbyholm, där Rasmus föräldrar bor. Efter en stund åkte vi in till city o vandrade runt lite o åt nachotallrik. Jag blev fruktansvärt dålig, så vi fick åka hem o jag blev sängliggandes hela kvällen. Magen som krånglade givetvis. Måndagen var det lite halvkasst, orkade ändå ta mig upp så vi tog en sightseeing genom stan, dock med bil. Vid tre-tiden lämnade vi Eskilstuna o styrde kosan mot Skövde. Vi hade en underbar dag med sol o det gick väldigt bra att köra trots att de blåste väldigt mycket.
Vi var framme någon gång vid sex-tiden hemma hos mina föräldrar. På kvällen åkte vi ut till Karstorp, där Eve o Petter har köpt en kolonilott, grillade korv o satt där o tjöta skit tills de blev natta.
Sen har vi mestadels tagit de lugnt fram tills igårkväll. Då skulle vi bara ut på Glädje o ta ett par öl. Jag, Rasmus, Eve, Petter, Pitti o Ekström. Efter ett par blev man ju dock sugen på ett par till o jag lyckades lura o övertala Pitti (som skulle upp o jobba sju imorses) att stanna kvar o gå all in med oss. Så jag, Rasmus o Pitti drack öl efter öl, o en o annan shot medans de andra gick hem vid elva.
Calle o Linus hade hittat hem ifrån Kalmar så de joinade oss. Vi gick över till-Husaren en sväng för o kika läget, då detta har varit stället med draget på torsdagar, men oj vilken besvikelse! Bara massa små-folk. Ingen var nog äldre än arton. Vi blev i vilket fall kvar till stängningsdags o jag o Rasmus tog en taxi hem.
Pitti fick skjuts till jobbet imorse o jag hörde på ryktesväg att hon har dygnat! Jag ska åka o hämta henne i Tibro, där hon jobbar en liten stund efter fyra. Ska bli riktigt spännande.
Rasmus lämnade mig för en timma sedan, då han var tvungen att åka tillbaka till Eskilstuna innan han flyger hem till Dublin på söndag. Jag saknar honom redan.
De här inlägget är tillägnat Katta o Harry, mina vapendragare, bäst för er att ni håller ställningen där borta! Jag saknar er!
Måste även säga att jag mår jättebra, o det är fruktansvärt skönt att va hemma bland sina nära o kära igen för en stund.
Pussssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

gissa vem som längtar tills den 3 juli ?

2011-06-17 @ 15:53:42
Postat av: Harry

Bra Elin :) vi satt och svor på jobbet för att vi inte fått nån uppdatering ! vi måste ju få veta att ni har det bra därborta :P

vi har lite skvaller tror jag minsann, men det kan vi ta å posta i skvallerchatten på fejjan :P



vi saknar dig en massa härborta! kram

2011-06-17 @ 17:14:13
URL: http://harry-barry.blogspot.com
Postat av: Eve

Det är ju fantastiskt sjukt gött att du är hemma!!!!!!!

2011-06-17 @ 21:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0