saturday night

Lördagkväll, o jag sitter här i soffan. Allt är färdigpackat (tror inte min väska bara väger 15 kg?! oops! Återstår att se imorgon.) o lägenheten är städad o fin.
Har precis färgat håret o duschat. Ska möta Harry om en liten stund, vi ska sticka till Fibbers. Johan har sin leaving pint där idag. Måste se till o komma hem i tid bara då en taxi kommer o hämtar mig vid sju imorgon. Jag vet ju hur det är när Harry är med i svängarna, haha. Hoppas Katta kan kika förbi också! Måste ju säga hej då.
Så äre, imorgon bär det alltså av hem till Sverige i nästan en månads tid. Shit pommes! Som jag har längtat o nu är jag snart där. Faktiskt lite pirrig, haha.
Älskling kommer o hämtar mig vid Skavsta, sedan ska vi alltså åka till Eskilstuna o sova där en natt. Ska bli kul o se hans hemstad. Åker till Skövde någon gång under måndagen.
Nu måste jag skynda mig!
Måste bara visa, vi har ju Cookie Friday varje fredag på jobbet, o igår var det Rebeccas tur. Hon hade bakat så fruktansvärt fina cupcakes, o jag fick självklart en med en gris på. Johan fick en special bara för att de var hans sista dag. Så jäkla duktig är hon!
1 fucking jävla dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0