it's raining cats and dogs

hejhejhemsktmycket hej. Igår var de helt okej väder så jag gick över till Harry o Felixz vid middagstid, låg o solade o drack öl på deras tak hela dagen. Kvällen fortsatte i ölens tecken. Vi hamnade hemma hos Hampus o till en början satt vi i lägenheten o jag o Harry visade killarna vilka skillz vi har när de gäller Mortal Kombat. De var förvånansvärt imponerade o gav oss till o med beröm. Efter en stund gick på upp på deras roof garden, himla mysigt o sitta där på en filt o dricka o tjöta skit.
Vi hamnade till slut på Tripod. Vi softade o skrattade åt alla konstiga människor som lyckats ta sig ut på en o samma kväll. Det var helt sjukt vad flumm det var ute. Vi åkte hemåt vid halv tre tror jag bestämt.
Idag skulle jag gått över till Harry o gjort ungefär desamma som vi gjorde igår, men Dublin bjuder på moln o regn, precis som vanligt. Deprimerad o tjurig som jag är tack vare detta så har jag bestämt mig för att ligga kvar under täcket precis hela dagen.
Har börjat kolla på "På Rymmen", kommer ni ihåg det programmet? Det är så sjukt bra! Det sändes på TV4 mellan 1997-1999. Programmet var en tävling som pågick 24 timmar om dygnet i en vecka där två rymmarpar skulle resa runt i Sverige jagade av två spårhundar, en per par, och utföra olika uppdrag utan att bli upptäckta och filmade av spårhunden. Spårhundarna fick ta hjälp av tips från allmänheten som kunde ringas in till en speciell tipstelefon.
Hjalle o Heavy var med i detta o jag älskade verkligen dem. Fast vem gjorde inte det?! Jag har iaf lyckats ladda ner säsong 1 o 3. Dock finns verkligen inte säsong 2 att få tag i någonstans!! O de gör mig tokig, för det är ju i den säsongen som de två otroligt sköna dalmasarna är med i mest. Så, någon som har något tips, eller möjligvis råkar ha serien på VHS så får ni gärna höra av er!
Nu är det bara 7 dagar kvar, sen jäklar är det jag som åker hemåt. Just nu längtar jag som tusan! När det är så kort tid kvar o man verkligen vet att man ska hem o träffa alla så är det sjukt jobbigt.  Längtar!!!!!
Hörs o ses, pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0