Dublin Airport

Det är ganska lugnt o stilla här på Dublin Airport där jag just nu befinner mig. Inte så många som är vakna vid den här tiden. Mitt flyg är beräknat att flyga mot Stockholm 9.40. Härligt med gratis Wi Fi iaf så man har något att göra.
Kvällen igår skulle ju bli lugn, men jag var lite rädd när jag hade min vapendragare Harry vid min sida, denne Harry ju är inte att leka med. Dock hade jag turen att hon var lite småförkyld o krasslig, vilket betyder att hon inte helt var i form o sugen på att gå all in! Gött för mig!
Dock var vi på Fibban till efter 1! Johan intruducerade oss för ett nytt ölspel! Ja jisses vilken tävlingsmänniska måste jag säga! Det var längesedan jag skrattade så mycket, men jag ska inte ens försöka ge mig på att förklara reglerna i skrift, haha.
Rasmus ringde mig när jag gick sista biten hem, han var på fest minsann, o han som ska köra o hämta mig idag! Får se hur topp han är!
Nej nu ser jag att folket börjar röra på sig o kliva på här! Dags för mig också! Hörs när jag landat!
Puss o kraaaam

Kommentarer
Postat av: Harry

haha jag gav mig an utmaningen att försöka skriva ner reglerna för ölspelet på bloggen :) haha jäklar vilken kul kväll det var.. mycket som hände men ändå inte :D

2011-06-12 @ 17:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0