oops i did it again

När jag var inne här senast?! Ja jisses vad tiden går fort när man har roligt. Tre veckor sedan jag skrev en ynkapynkarad i den här lilla bloggisen. Förlåt mig.
Man kan ju tro att jag är en superhjälte som är upptagen 24/7 med att rädda världen, så lite tid som jag ängnar åt den här bloggen. Jag brukar oftast skylla ifrån mig på saker o ting, fast de har faktiskt varit väldigt, väldigt mycket plus att jag har varit hemma i Sverige o semestrat, vilket betyder att jag velat utnyttja varenda sekund till max.
Nu är jag tillbaka i Dublin igen. Sverigetiden var iaf bra. En bra midsommar hade vi, firades ute i Karstorp, där Eve o Pete har köpt en kolonilott. Kanonmysigt! Olstorp på midsommardagen, så klart. Annars har man hunnit med en del kebabpizza, lösgodis, hushållsost o andra svenska förnödenheter som man suktat efter i åtta månaders tid. Hängt med skönt folk på de nya innestället Glädje i Skövdes innerstad. Vart lycklig tös o fått åka raggarbil o motorcykel också.
Mellanlandade i Oslo innan de var dags att flyga tillbaka till Dublin. Där spenderade jag tre dagar hos min älskade Carolina. Värre party än på en charterresa! Ja roligt hade vi. Lekte givetsvis med mitt hjärtegull Nea också.
Kom tillbaka till Irlandet i onsdags. Torsdagen spenderade jag ute på stan för att handlade diverse saker som jag var tvungna att ha. Bla gummistövlar o alkohol. Anledningen var att på fredag morgon styrde vi mot Punchestown o festivalen Oxegen. 90 000 besökare OM DAGEN! Helt galet var det! Så jäkla stort o ett jävla drag! Efter hundra års längtan, eller närmare bestämt kanske fyra års längtan fick jag äntligen se Pendulum, o de var riktigt bra! SHM ägde också! Sen vart de The Script, Artic Monkeys, Slash o mycket mycket mer. Spanade till och med in Beyonce.
Det regnade en del, så leriga o blöta har vi varit. Sjukt kul dock!
Bilder lovas inom kort, både från Sverige o Oxegen. Ska bara få orken först ;)
Det är inlägget är så tillängnat min lilla MAJSKORV. (o nej ni kan sluta störa er på att de inte står majskolv, för Majsan är inte någon majskolv utan en majskorv)
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: majskorven :D

nu var du duktig, elin!! :D

2011-07-11 @ 22:03:40
Postat av: Elin

Only for you ;)

2011-07-12 @ 00:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0