Every rose has its thorn

Precis vräkt i mig en skål med pasta o baconsås, så jäkla stinner! Så nu sitter jag i soffan o lyssnar på kärlekssånger. Tesla - love song, Skid Row - Remember you, Prince - Purple Rain, Mötley Crüe - Glitter, Poison - Every rose has its thorn.. de bara rullar en efter en. Det är en fruktansvärt fin kväll, solen skiner för en gångs skull.
Det är mycket som rullar i mitt huvud. Det har varit mycket det senaste. En skvallerkärring har åkt, nästa åker om en vecka. Harry, harry, harry, vad ska jag o Katta ta oss till? Det börjar kännas att folket lämnar nu. Känns som att man kommer stå här ensam kvar till slut, o de även om de kommer nytt folk så är det inte samma sak som dem man bott o levt med här. Det är ju de gänget man vill vara med. Saker o ting gör att man börjar undra själv vad man ska ta sig till, o vad man ska göra med sitt eget liv. Ta det till en annan nivå? Hur ska man veta vad man innerst inne vill göra med allt?
Igår var vi tre ute o drack ett par öl, jag, Katta o Harry. Tjötade skit sådär bara som vi kan.
PoK

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=SUMcA--ejOc

2011-07-14 @ 00:53:38
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=6r_XtR1FdZo

2011-07-19 @ 02:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0