välkommen internet

Välkommen till 2011 Elin! Äntligen internet hemma! Fick sådan abstinens så förut var jag o fixade mig ett prepay mobilt bredband som jag kan ha så länge. Funkar faktiskt bra! Så just nu ligger jag i sängen med med min lilla bebis, en Asus 1005PE. Köpte den strax före jul. Så jäkla smidig, får till o med plats i handväskan, de ni! Skönt o kunna skypa o kolla fb.
Vilken kanonhelg jag har haft!
I fredags efter jobbet åkte jag bara hem o vände en snabbis sen mötte jag upp Felix o vi tog bussen ut till Blanchardstown där vi skulle möta upp resten för en teamnight. Vi bowlade o spelade laserdome, så sjukt kul! Jesper gick in med attityden om att han var bäst o skulle absolut spela mot mig för o spöa mig. Gissa vem som spöade vem? De tackar jag mina o tjejernas älskade bowlingkvällar för!
Efter de åt vi mat på TGI Friday, värsta goa Jack Daniels-burgaren! Mums! (Fredagar får man fuska med dieten). Jag, Sara, Jesper, Marcus o Rebecka drog in till stan vid elva för o fortsätta kvällen på Fibbers. Spelade lite biljard o drack några öl o klassikern redbull vodka. Var riktigt kul!
Jesper var impad över min biljardstil, han sa att han aldrig har skrattat så mycket. Jag tyckte jag var grym.

Kvällen slutade med att jag var väck o pratade om Finglas Dublin o att jag kunde va fyra år, jag behöver inte säga mer än att jag är lite knäpp!
Igår var jag o Rasmus på bio, Sanctum. Den var precis asbra! Jag lipade som en tok, så att jag knappt fick luft. Rasmus satt o skratta åt mig.
Idag har jag o Marie var en sväng på stan o käkade kvällsmat på Hop-house. Asiatiskt! Hur gott som helst!
Nu ska vi mysa o kolla på en film.
Ha det så bra! Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: madge

Braaaaa Elin!!! :D Jag sa ju att du behövde skaffa dig ett internet ;)

2011-02-07 @ 10:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0