bf/fb

Efter att precis ha druckit 75 cl vatten o fortfarande va torr i munnen är inte okej. Att känna att man är på väg att spy varje gång man andas är inte okej. Att va så trött så man knappt kan hålla ögonen öppna, men ändå inte kunna sova för att man mår så sjukt dåligt, är inte okej. Att känna sig som ett gammalt fyllo är inte okej. Att känna alkoholen sakta men säkert krypa ut ur kroppen är inte okej. Precis så har jag kännt hela förmiddagen. Idag är jag inte för open bar! Det är livsfarligt.
Fan vad kul jag hade igår dock! Det var mycket skratt! Jag o Katta myntade det nya uttrycket "peace high". Det fungerar som en high five, fast hippes emellan. Efter woodstockpartyt på Woolshed drog vi vidare till Howl at the moon o dansade lite. När alla skulle dra hem vägrade jag göra det samma så jag tog mig ner till Maries pub, o fick sitta där efter stängning o dricka öl medans de städade. Sen frossade vi i nattamat o somna nog inte förrän vid sju.
Katta blev i princip rånad när hon var på väg hem till mig igårkväll förresten. Hon gick av bussen i Phibsboro för att gå ner till mig, o på vägen stannade en kille henne o frågade om pengar till bussen. Katta sa att hon bara hade 30 cent men då hade han sagt åt henne o ge honom väskan. Ställd som hon blev så stod hon väl mest o tittade på honom utan svar eller att göra som han sa, då kläckte han ur sig "look it's not a question", så tog han väskan o snodde 4 euro, sen sa han tack o gick. Skön snubbe.
Ska försöka göra mig lite mat nu, för hungrig är jag. Vi kör väl på kyckling idag med för ovanlighetens skull? Det funkar fint alla andra dagar i veckan så varför inte.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0