fucked up feeling

Önskar jag kunde blogga mycket mera, men jag har ingen ork o ingen lust. Jag har åkt på en förkylning, känner mig febrig o hängig, vilket inte är så passande just nu. Jobba måste jag ändå, o jag känner mig fortfarande sjukt stressad, ännu mera stressad nu när både min teamleder o manager är lediga, så mycket hamnar på mig. Jag längtar så sjukt mycket till semestern! Komma hem o bli ompysslad av mamma o pappa o träffa dem som betyder mest! Fem arbetsdagar! Jag räknar varje sekund! Låt de gå fort.
Idag kom första snön till Irland för den här vintern, dock så har inget fastnat på backen, vilket är skönt. Måtte vädret hålla sig stadigt fram tills jag väl är i Sverige, sen ger jag blanka fan i vad som händer här.
Nej jag ska nog sätta mig o stirra in i väggen lite tills jag blir trött o kan sova för natten, slocknade ju självklart i ett par timmar när jag kom hem från jobbet så har lite svårt att somna även fast kroppen är helt matt. Skön..t.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0