tgif


Sitter på jobbet, har lunch. Är fruktansvärt trött idag, ändå tycker jag inte att jag gick o la mig så sent igår.

Var oerhört kallt imorses, o fortfarande är det lite småkyligt. Jag antar att det är dags att välkommna hösten. Irland är ju roligt på ett sätt, finns egentligen inga årstider här. Är i stort sett en o samma årstid året runt, de enda som skiljer är några grader o mängden på regn. Annars brukar en standard dag vara grå o regnig.

Ikväll var planen att jag o Katta skulle kila över till Cesar för att hänga med lite folk o grilla o sådär, men jag vet inte om vi orkar det idag så det kanske får bli imorgon ist. Känns som att de kanske blir häng hemma hos mig ist. Några flaskor vin o girl talk är aldrig fel.

Ha en underbar helg!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0