Flogging Molly


Usch fy fan! Idag mår man inte helt 100! Sitter på jobbet o har en sån riktigt bakiskänsla.. fryser, svettas, ögonlocken åker ihop, äcklig smak i munnen (trots att jag bortstat tänderna o ätit mat), o fruktansvärt jävla cptrött.

Fast.. LÄTT VÄRT DET! Flogging Molly var sjukt bra! Olympia teatern är så himla mysig också. Ganska litet vilket gjorde att de blev en skön stämning o man kom väldigt nära.

Jag, Rasmus, Martin, Emma, Hannes, Nikolai



Dock är de ju som sagt full rulle denna veckan så ikväll är det bara till att gå påt igen! Hem o sova en snabbis efter jobbet bara, sen blir det Woolshed!

Nu ska jag gå o köpa mig en redbull o hålla tummarna för att jag inte somnar på desken under dagen.

Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0