love


Det blev förfest hos Walle igår o det var mycket trevligt då det var längesedan vi umgicks. Så jäkla gött va det o träffa mina tjejer igen, underbart o kunna sitta o tjöta skit o skratta ihop som vanligt. Ni som inte var med fanns med mig i mitt hjärta. Åh vad jag längtar till den dagen då vi är samlade allihopa igen. "Den som väntar på något gott.." heter de ju.

Har iaf vart så jävla underbart o ha hemma två av mina absolut bästa vänner i några dagar o kunna krama o pussa på dem innan jag åker. Vilket kram o gråtkalas de blev när de kom till mig för o säga hej då förut i eftermiddags. Usch, trodde jag skulle dö där ett tag, då jag inte fick luft för att jag grät så mycket. Det är en så jävla jobbig känsla att inte veta när vi ses igen, det kanske dröjer ett jävla år. Det är sjukt lång tid.

Efter Walle gick vi till Bogrens först, o det var jäkligt mycket folk faktiskt. Kunde nog haft riktigt roligt där men tråkig som jag är så gillar jag ju inte det stället så i ren protest vandrade jag o Nea ner till Husaren. Det var en miss då det inte alls var något folk där, men jag fick träffa Annie iaf o säga hej då, o det var kul eftersom det var sista chansen vi hade o se varandra innan jag åker iväg. Efter krogen fick en riktigt fyllekäring till slut skjuts hem utav tre riktigt snälla killar, tack för det!

Ikväll har jag myst hemma (i mitt andra hem), fått tacos o massa kärlek, vilket aldrig slår fel!

Nu är det sängen som står på tur.

God natt!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Var dem tre snälla killarna polisen eller? ;)

2010-09-27 @ 18:54:10
URL: http://saandrah.blogg.se/
Postat av: Elin

De kunde vart men som tur var inte ;)

2010-09-28 @ 13:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0