something


Igår blev äntligen min, Anna o Shinos fika av, det var himla trevligt! Några timmar rann iväg ganska fort där. Det brukar de ju dock göra när man har mycket o prata om o har just trevligt. Kanonmysig lägenhet jesper har! Ska han någon gång flytta o jag ska flytta tillbaka från Irland dit jag en gång växte upp så är jag intresserad!

Var hemma vid halv tio redan då min plan nr två sket sig, fast det var så fruktansvärt skönt att för en gångs skull bara ligga hemma framför teven helt själv o bara va, OM jag hade längtat efter det! Har ju inte precis vart tidiga kvällar det senaste. Märks hur påverkad man blir, för jag har verkligen känt mig helt förstörd. Kollade på de där "Kungarna av Tylösand", vilka jävla människor. Just sådana teveprogram kan vara roliga men de människorna som är med i det här, det måste ju vara något seriöst fel på dem? De är så pinsamma! Ändå kan man ju inte låta bli att kolla.

Jobbar till sju idag, sen har jag lovat Vernoica att jag ska åka ut o hälsa på henne o Karl i deras nya hus, har inte vart där än. Sen får man se vad som händer ;)

Som jag skrev igår har jag en Rob Zombie-period nu, o igår fick jag världens bästa idé! Jag vill ha en helarm med Rob Zombie-tema, med han själv o karaktärer från hans filmer. Tex Kapten Spaulding, Otis o Baby från favoritfilmen Devils rejects. Det vore så jäkla ballt! Det ska jag ta tag i o be Ola börja rita på så han har det färdigt till nästa gång jag kommer hem.




pussss




Kommentarer
Postat av: Anna

Massa trevligt va det =)

Vi får ta en gång till innan du drar väster ut eller vart irland nu blir,..

Pösss

2010-09-16 @ 14:59:40
Postat av: Elin

hehe jadu, det blir bortåt ;) Det tycker jag absolut :)

2010-09-16 @ 15:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0