trött som en gnu


Då var det redan söndagkväll då. Som alltid så går helgen så jäkla fort! Det spelar ingen roll vad man än gör så bara sveper den förbi fort som fan. Denna helgen var superbra, de brukar va de, de där helgerna!
Jobbat lörd-sönd, nya öppetider till 18.00, phu! Det var inte kul.
I fredags somnade jag ju inte förrän tidigt på lördagmorgonen, sen var de bara till o gå upp till jobbet o se nöjd o glad ut ändå. Efter jobbet igår hade jag tänkt att vila lite för att sedan orka festa men då började min bil krångla så klart! Säkert enbart för att jag ska besiktiga den imorgon.
Den ville inte starta utan hjälp med startkablar så jag fick krångla mig ut till Anton efter jobbet för o låna en batteriladdare så jag kunde sätta batteriet på laddning under natten. Efter det var de bara hem o äta snabbt, sen kom Anna till mig så fick hon hjälpa mig o göra mig iordning. Jag var verkligen som en zombie. Längesedan jag var så jävla förstörd, helt slut! Det hjälptes inte att jag var trött, jag fick inte slippa utgång, för jag hade lovat Anna att de skulle bli party då de var hennes första lediga helg på typ sex veckor.
Vi förfestade hos Sleifen med bra människor sedan begav vi oss till Husaren då ingen orkade åka till Olstorp. Det blev även att denna afton slutade med tidig morgon o jag somnade säkerligen inte förrän vid fyra. Sedan upp o jobba idag igen. Ingen ro efter jobbet heller direkt då jag kände mig tvungen att städa bilen inför imorgon då den såg förjävlig ut!
Nu är jag meegatrött men säkerligen ett jävligt roligt sällskap då jag skrattar åt de mesta just nu.

Slappa i en soffa känns som en fruktansvärt bra idé just nu!

See you <3



    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0