Snutjävel o en kopp te


Sitter här o lyssnar på musik o kikar runt lite granna. Trött idag känner jag, de är hårt o va uppe sent på nätterna o gå upp tidigt på morgonen.
Idag inventerade vi de sista på jobbet, fan vad gött att de är klart! Påminn mig om att aldrig mera klistra en prislapp på baksidan på en klocka över referensnumret. Jag vet fan inte hur många prislappar jag har fått lossna på för o sedan klistra tillbaka under de här dagarna, FY säger jag bara! haha

Ätit ett par äggmackor med kaviar till kvällsmat, så fruktansvärt gött, med en kopp te till så klart.

Jag har fått riktigt många kommentarer om mina naglar de senaste dagarna. Har målat med ett nytt lack som Isadora har kommit med, Graffiti heter det. Det är många kunder som har påpekat att de är riktigt snyggt o tufft. Man målar först med ett baslack, sedan ett toplack, som gör så att de "spricker" o ser ut som graffiti. Jag målade med silverbas o en grön färg som top. Har nu köpt på mig lite mer färger jag ska pröva med.

Graffiti Nails
 

Idag fick jag tummen ur o åkte förbi Ola o så ordnade vi en ny tid för o gadda mig. Kommer bli såå jävla snyggt o jag längtar som bare den!

Längtar tills imorgon också! Då är de all in som gäller! Snutjävel spelar imorgonkväll på Husaren, Sleifen har ju börjat spela med dem så då måste man dit o kika.

Vi hörs! Love



Kommentarer
Postat av: Hanna Wahllöf!

Kommer du ihåg att sånt nagellack var populärt för typ 10 år sen??? kul att det är modernt igen =) pusspuss

2010-09-02 @ 21:25:26
Postat av: Anonym

Kommer du ihåg att sånt nagellack var populärt för typ 10 år sen??? kul att det är modernt igen =) pusspuss

2010-09-02 @ 21:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0