Run! Run! Run!


Jobbat 9.45-17.15 idag, har inventerat de tre senaste dagarna, vart riktigt skönt när det vart massor att göra, för dagarna har gått riktigt fort.

Efter jobbet åkte jag ut till Anton för en kopp kaffe, sen tog vi oss in till stan, till lägenheten, för att gengåvan skulle komma o hämta mina hyllor som jag har skänkt dit. De kom inte på avtalad tid så efter att vi väntat i en timma ställde vi ut hyllorna i trapphuset så fick de komma bäst när de ville. Sen skulle vi byta lampa på fårrden! Jag säger bara om någon där ute någon gång i livet vill ha hjälp med att byta en lampa på sin bil så ring in mig o Anton, vi fixar de huxflux! haha

Vad gör jag uppe när klockan är 00.36?! Varför är det så jävla svårt för mig o sova på nätterna? Jag vet ju hur sjukt jävla morgontrött jag är! Jag saknar självdisciplin, så är det bara, någon som kan skänka en skvätt?

GOOOUUUUU NATT!





Kommentarer
Postat av: madge

heeeej elooo! vad duktig du är på att uppdatera :D ROLIGT!!!

2010-09-02 @ 12:33:02
Postat av: Elin

Kul att du gillar de Madgeee!! Roligt att du läser ;)

Vi får höras någon dag i telen o stämma

av lite!! Laaaloo

2010-09-02 @ 14:01:00
Postat av: madge

Självklart, det är bara o ringa :D Har på planerna att komma hem till Skövde nästa helg, men får se vad mannen säger. Orkar inte köra ensam :P Haha! Lalo to, sötnos! :)

2010-09-03 @ 11:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0