rött är kärlekens färg


Kom hem vid halv tolv förut, fixade lite o sen la jag mig för o vila en stund, somnade till rätt hårt o vaknade igen vid tre. Det tar på krafterna o va uppe sent på nätterna, fast det är lätt värt de ;)

Igår hade vi då kalas först på dagen hemma, fick massa pengar som kan va bra o ha nu när jag ska åka iväg på äventyr. Vid sex åkte jag ner till stan o mötte upp Marie så gick vi hem till Sleifen o tog några öl. Anna kom också dit strax efter oss. Gick ner till Valhall för o kolla in Baboon Show. Var inte alls så mycket folk som jag trodde de skulle va, o mest minderårigt så klart, men jäklar vad bra de är! Precis vrölbra! Sen gick vi upp till Parnassen o tog några öl o sen hem till Sleifen igen för att sedan avsluta på Husaren. Hade en kanonkväll o natt!

Nu står jag på jobbet, fick hoppa in o jobba två timmar idag, gött med lite extrapengar. Två timmar är lagom, de borde man jobba varje dag! Efter jobbet ska jag åka o rösta, då det är valdag idag.

När jag kommer hem ska jag bli bjuden på svampmackor! Mamma o pappa hade vart ute i skogen idag o plockat flera liter o hur gött är inte de då?!

LOOOOVEEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0