Live forever


Idag var jag uppe relativt tidigt, käkade frukost i sängen, framför satc så klart! Efter det plockade jag i ordning o städade jag lite. Sen var jag duktig o fixade med lite saker som jag inte fått tummen ur med tidigare, men än så länge är det hemliga saker, mer om det kommer längre fram.

Åkte ner till stan vid fyratiden o kollade runt lite i affärer. Vid sex mötte jag upp världens bästa tjejer för en liten fika. Fick äntligen träffa Pitti igen för första gången på två och en halv vecka cirka, helt sjukt, o det kändes galet bra!! Dock så lämnar hon mig snart igen men vem vet vi kanske inte dröjer allt för länge innan vi ses igen! Marie kikade också in, o de var himla kul o träffa henne. Hon berättade om lite planer hon har o de lät inte alls fel! Önskar henne all lycka! Hon har verkligen fått mig o fundera kan jag säga!

Igår föddes världens sötaste lilla flicka, mitt kusinbarn, en liten Astrid! Så himla kul! Kikade runt lite på barnkläder förut, finns så jäkla mycket sött.

Nu sitter vi hemma hos Carro o myser! Snart blir de till o åka hem o sova, jobb imorgon igen! Fan vad en helg går fort när man har kul!


Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0