at isaacs


Allt ar bra! Just nu sitter jag o Marie pa varsin dator o kollar lite jobb som ar lediga pa internet. Finns en del utlagda faktiskt.

I forrgar skulle vi ha en lugn hemmakvall, forst bastade vi sen sa vi gick till Tesco o kopte cola o massa godis o gjorde i ordning for riktigt filmmys. Jag har namligen med mig min externa harddisk med massa filmer pa. Sa vi la oss i sangen o hade gjort i ordning med Maries dator, men sa klart sa fanns de inget program pa datorn som kunde lasa filmerna. Sa jakla typsikt! Den dar jakla datorn vill inte riktigt va kompis med oss. Tidigt i sang blev de ist, o vi hade bestamt att inte stalla nagon klocka igar for att de ar skont att sova ut nagon dag. Vi vaknade inte forran 12! Vi tog en runda pa stan o lamnade ut lite cvn. Nar magen borjade kurra hittade vi ett litet kebabhak som vi gick in pa. Det jobbade en ung tjej dar inne som vi borjade prata med o vi berattade vad vi gjorde i Dublin. Hon berattade att hennes chef agde kebabstallet + tre andra stallen, bla en italiensk restaurang inne i tempel bar-omradet som heter La Gondola. Den har tjejen Jessica tog emot vara cvn o sa att vi skulle ga till Restaurangen pa kvallen o prata med hennes chef for att de var inte helt omojligt att de behovde extrapersonal. Som jag sagt tidigare, ALLA ar verkligen sa jakla hjalpsamma o snalla!

Igarkvall gick vi ut till en bar vi hittat som heter Mezz, den ar verkligen jatteskon, paminner lite om Backstage hemma fast mycket mycket mycket storre, o vaggarna ar tapetserade med band- o filmaffischer. De har livespelningar varje dag med olika typ av musik. Pa sondag ar det Blues o Rockabillykvall, gissa vilka som ska dit ;)

Idag ska vi ga ut o kika lite i affarer, aven fast vi maste halla i vara pengar sa maste vi faktiskt fa ga ut o kika.

Vi har hittat Penneys de samma som Primark, de har skitfina klader till typ Ullareds-priser. Vi satt aven o gjorde en ansokan pa deras internetsida forut, for de vore sjukt kul o jobba dar. Satt i 40 min o gjord den dar javla ansokan sen slutade de med att man var tvungen o fylla i sitt ppsn (typ som ett irlandsk personnr) o de har inte vi vart o fixat an, sa de maste vi gora pa mandag!

Ja herregud, vad ska man saga om folket hemma i Skovde. Blir inte ett dugg forvanad. Synd bara lilla flicka att du inte har en aning om vad du haller pa med! Det ar hemskt tragiskt. Du borde oppna dina ogon o hitta dig sjalv.
Jag kande en gang en tjej o en kille som var tillsammans, den har tjejen var sa fruktansvart besatt av den har killen att de slutade med att hon gjorde sig med barn nar han inte var lika intresserad av henne, enbart for o fa behalla honom. Ni kan ju rakna ut hur de gick sen. Varfor vill man stanna kvar hos nagon o nagot som man vet innerst inne inte ar de basta?

Borjar kanna att jag har valdigt ont i ryggen, traningsvark? Ar ju faktiskt ute o promenerar 5-6 timmar om dagen, o de ar jag inte riktigt van vid, haha.

Nu ska jag kolla upp lite stallen pa kartan sa vi vet vart vi ska ga!

Hors snart igen, hall ut!

Massa puss




Kommentarer
Postat av: plätth

Åhh va sugn jag blir att kommaoch hälsa på :D alt lter så härligt gumman :D



nu ska jag ringa dig :)

2010-10-19 @ 11:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0