don't think twice, it's all right


Mike Ness, mannen i mitt liv. Han får mig o gråta, han får mig o skratta, han får mig o le o han får mig o pirra i hela jävla kroppen. Det vi har är kärlek, på riktigt. Varför blir jag som en galen fjortonåring varje gång jag ser honom? Jag får väl stå för det. Han gör mig helt tokig! Fruktansvärt underbar jävla röst. Snygg, snyggare, snyggast. Bäst.


Den här låten kom upp på fb förut o den är totalt cpbra, så jag måste länka till den jag med. Texten är ju bara så jäkla...


Well it ain't no use to sit and wonder why,
If you don't know by now
And it ain't no use to sit and wonder why,
It don't matter, anyhow
When the rooster crows at the break of dawn
Look out your window and I'll be gone
You're the reason I'm traveling on
But don't think twice, it's all right..

...

Well I ain't saying you treated me unkind
I could have done better but I don't mind
You just kinda wasted my precious time
But don't think twice, it's all right..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0