Overslept

Ja fy fan.. Så var det! Kände mig jävligt trött efter jobbet igår men jag käkade lite mat o fastnade i soffan, sen kollade jag o Theo på en film. Ställde klockan på 5 imorses så att jag skulle komma upp i tid. Sov med mina öronproppar för att jag skulle få en god natts sömn o tyvärr sov jag lite för skönt! Vaknade upp av att de var massa folk uppe i rummet o att de var ljust, kollade på klockan o den var tio i nio! Fick ren panik o ringde min teamledare Marie som sa att jag skulle ta de lugnt, käka lite frukost o komma när jag var klar. Sjukt förstående o jag fick ingen utskällning, men jag ät ju noob än så länge o då får man göra som man vill, haha. Nej skämt o sido! Jävligt pinsamt o dumt men man kan ju verkligen inte göra något åt det, bara se till att de aldrig händer igen! Peppar, peppar. Nu sitter jag o väntar på att min färdigpizza ska bli klar i ugnen, den från super value, den är bäst! Så jäkla god! Pepperonipizza! MUMS! Sen ska jag duscha o göra mig i orning o bege mig av till Ashtown där de är fest ikväll med massa ibmare. Senare drar vi förmodligen in till stan. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0