Kanoners!

Har tjatat om om att jag velat gå på bio hela veckan, o igår blev de äntligen av! Jag o Katta gick på Jackass 3D, den var fruktansvärt rolig! Skrattade mig igenom hela filmen! Idag sitter jag själv, vid min egen dator o tar emot samtal på jobbet. Det går faktiskt ganska bra, trots att jag inte alls kan mycket. Kan ju inte göra mer än mitt bästa o de är tur att jag har så många überbra kollegor att fråga om jag behöver hjälp. Idag har vi tänkt o gå ut lite igen, funderar på att gå till ett ställe som heter TRIPOD. Verkar va ett helskönt ställe med flera dansgolv o massa skön dunkmusik så vi kan klubba hela natten. Hoppas de blir najs!

Nu är det bara tre dagar kvar tills vi får flytta in i våran alldeles egna lägenhet, o jag längtar så att jag snart spricker! Kan inte förstå att de är sant ibland! Jag bor faktiskt i Dublin, på riktigt, det här är numera mitt hem. Jag ska säga er att jag är inget annat än så fruktansvärt nöjd o glad. Jag trivs som fisken i vattnet! Älskar mitt liv! Mitt råd till er där ute är verkligen att göra det ni vill, go for it! Man måste våga chansa!

Nu är min rast snart slut, så dags o hoppa in på linan o fortsätta jobba!




Mums


Kommentarer
Postat av: eve

såå glad och stolt för din skull Elin, även fast det är väldans tomt utan dig här hemma. Vi får försöka kolla på något datum efter jul man kan komma och hälsa på, vore jättekul! Puss på dig Elin<3

2010-11-27 @ 10:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0