inlägg två från ibaby.. Hmm

Idag har jag pluggat på massor om IBM o försökt förbreda mig på bästa sätt inför min intervju som jag ska på imorgon. Hoppas innerligt att det går bra! Det vore så skönt att veta att man har ett jobb, då kan man slappna av o koncentrera sig på annat. Det blev ingen utgång i fredags, vart lugna puckar hemma ist, kollade lite svensk tv o slappade. I lördags var jag o Marie på Dublin tattoo convention på dagen. Det var väldigt litet men de fanns några som var väldigt duktiga. Fanns dock inga tider lediga så de blev ingen gjord men jag o Marie har en ide som vi kanske sätter i verk. Spännande va? ;) Måste berätta om ett så jävla roligt skämt som jag o Marie ick gjort i lördags. Vi har planerat de hur länge som helst men äntligen fick vi tillfälle! Kevin, en kille som jobbar i receptionen (jobbade även på Isaacs) han är väldigt duktig på gitarr när han jobbar jobbar han aldrig utan flummar mest o spelar gitarr. Så en dag på Isaacs så skämtade jag med honom o sa att jag ville ha hans autograf för att han skulle bli en stor rockstjärna en dag, då sa han att han redan var det o vi spann vidare på det här iaf så de slutade me att han sa att om jag tatuerade in hans namn så skulle vi få bo gratis på Jacobs. O efter det här han han tjatat lite om den där tatueringen o frågat vart den är o sådär o när vi kom tillbaka från tattoomässan så jobbade Kevin. Han frågade lite vad vi hade gjort på dagen o sådär o då visade jag bandet vi hade fått runt armen, då sa Kevin "Fan vad kul, gjort någon tatuering då?" Bästa upplägget tänkte vi o Marie svarar "aa Elin gjorde faktiskt en", så jag drar upp byxbenet o visar mitt hjärta med ett K i o Kevin blev precis knallröd i ansiktet o helt till sig. Han visste inte vad han skulle säga! Det var så jävla klockrent! Ibland är de bra o ha sparat gammelt på kroppen! De bör tilläggas att Kevin är en riktig skojare så jag o Marie lär nog få igen 1000 ggr upp men.. På kvällen jobbade min kära sambo så de fick bli utgång med boysen. Förfestade på hostlet med fransmännen. Vi skulle ut på en klubb inne i tempelbar området men jag o Theo hamnade lite efter så när vi skulle gå in så var se fullt. Så medan alla andra var de inne gick vi till ett annat ställe men såå jävla mycket folk som de är ute på Halloween så gick de inte röra sig så efter en stund bestämde vi oss för att gå hem ist. Hela söndgen låg jag typ i sängen o slappade, mötte upp Marie vid 20 så gick vi ut o käka lite sen blev de relativt tidig sänggång. Anton ringde mig förut, himla kul o prata lite skit med honom! Saknar honom! Nu ska jag kolla tvätten som är i maskin sen ska vi ut o handla lite mat tror jag. Håll tummarna för mig imorgon så jag inte behöver åka hem! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0