2010


Då var vi inne på år 2010!

Min nyårsafton såg ut som såhär: Vaknade upp ute hos pojkvännen, tog mig in till stan för o köpa det sista nödvändiga för dagen, sedan åkte jag hem för o duscha o göra mig iordning. Lätth kom o hämtade mig o vi anlände till familjen Fihn vid sextiden, där vi skulle bjudas på middag.

På menyn stod:

Vitlöksgratinerad kungskrabba med grön ärtpure.
Pepparstek som serveras med klassisk hasselbackspotatis.
Hemlagad hjortronparfait med hjortronsyrup samt en lättfryst melon & kiwisås.

Det var mycket gott o jag hade en väldigt trevlig stund där!

Vid halv elva åkte jag ut till Marina o Brasken i Ulvåker för o fira tolvslaget med Kim, där var det en trevlig fest med trevliga människor. Somnade gott i min säng vid halv fyra skulle jag tro!

Jag har inga direkta nyårslöften i år, inga direkta planer för detta året heller, behöver man det? Jag tar de nog mest som de kommer.

   

  

Idag har jag fått hem min spikmatta som jag vunnit i en tävling på jobbet, tänkte lägga mig på den en stund nu o bara koppla av, sen blir de duschen o så får vi se vad kvällen har att erbjuda.

Föresten så har Dick konstaterat att de är ett Palindromdatum idag! 20100102, de är ju lite häftigt, kanske jordens undergång inatt?! eller att alla ens önskningar slår in? de ni ;)

Gott nytt år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0