HELG


FREEEDAAG! Fan vad gött! Ikväll ska vi på julfest med jobbet, ska bli kul! Någon klubb uppe vid Stephens green. Lite förfest hos Felix o Harry o sen eventuellt vidare till Emma. Hoppas det blir mycket folk. Ska kika förbi A Wear innan jag går hem o köpa mig något nytt tänkte jag. Har sett en jättesöt svart klänning där som jag vill ha.

På lördag är det Twelve Pubs of Christmas som gäller, om vi orkar.

Varje år den sista fredagen före jul, fixar organisationen (ja det finns en), eller någon som har lust det här, som består av en runda genom tolv pubar. Det finns vissa regler fastställda som måste följas vid alla tillfällen.


The Rules

 

  1. Minimum of 1 Pint per Pub per Person
    (The 12 Pubs is now an equal opportunities organisation)
  2. Anyone intending to drink less than 1 Pint per Pub, please downgrade to the Junior 'B' Competition
  3. Shots are recommended, but nonetheless optional
  4. 12 Pubs to be visited in 6 hours
  5. Local Committee shall outline the exact schedule
  6. No changes to the schedule allowed for any reason
  7. Food may be consumed on the course, provided rule 4 is still adhered to.
  8. Maximum of one Pee per Pub for Senior Competitors.
  9. Pees may not be carried from pub to pub
  10. Poohs limited to two for the night
  11. Puking results in instant disqualification
  12. No bodily contact allowed until course has been completed
  13. Extra Pubs may be undertaken before, during or after the event, provided Rule 4 is adhered to
  14. The committee's decision is final

Jag o Katta kommer nog inte alls stupa! Haha!

Nu äre heeeeelg! PUSSSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0