ikea


I måndags möttes jag o Marie upp i stan när jag hade slutat jobbet för att åka ut till Ikea. Vi var där vid sex-tiden o gick där inne i nästan fyra timmar, man blir helt galen bara för att de känns precis som att man är i Sverige. Vi handlade massa myspyssaker till lägenheten o massa svensk mat så klart. Kalles kaviar, Wasa knäcke, lingonsylt m.m. Julmusten o glöggen var slut! Så himla typiskt!



Pratade med mamma o pappa en sväng i telefonen igår, det är så jobbigt o lägga på ibland, det är jobbigt o va så långt ifrån dem. Ännu jobbigare när mamma skickar ett sms efteråt o skriver att hon tycker det är så jobbigt att veta att det är så långt kvar tills vi ses o att hon inte kan krama mig, OM jag började gråta! Lipsill som jag är :D
De har iaf bokat resan nu så i mars kommer vi ses!

Pratade i telefonen med min älskade Carolina häromdagen också! Kollade lite flygbiljetter åt henne till Dublin över nyår, vore så himla kul om hon ville komma hit!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0