Christmas2010


När jag vaknade i morse hade jag faktiskt en lite pirrande känsla i kroppen, de kändes att de var en speciell dag. Inte sådär som när man var liten men ändå så kändes de att de var något.

Har en skön dag på jobbet, vi har fått ett samtal på desken, o jag var den som fick det. Kunden satt i Afrika, så jag tror han mest var lite ensam faktiskt o bara ville prata lite med någon, haha! Annars sitter vi mest o myser. Alla har tagit med sig någon sorts julmat så lite julbord är de tänkt att vi ska äta sen.

Marie gjorde sitt tredje försök att ta sig hem till Sverige igår men - fail. Alla flyg inställda åter igen, så hon fick minsann åka tillbaka hem till oss. Tycker så himla synd om henne o hennes familj då de vart inställda på att ses i en månads tid. 

Saknaden o längtan är större idag än vad jag trodde att den skulle va. Saknaden o längtan efter mamma, pappa, släkten o vänner. Vet precis hur mysigt de kommer va hos morbror Jan idag! Mys, mys, mys o mys o massa god mat. Hade gett vad som helst för att kunna teleportera mig. Det som inte dödar dig gör dig starkare.. sägs de inte så?

GOD JUL ALLIHOPA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0