underbart


Just nu känner jag mig glad, jag har underbara vänner, en underbar familj, en underbar kim o numera ett underbart hem, eftersom jag faktiskt har städat det lite idag! Tänk att lite ordning o reda kan få en på så gott humör!
Att de ska vara så himla svårt för mig att ha det såhär jämt. Vem fan vill bo i ett sketet äckelpäckelhem egentligen? Det är pinsamt. Jag lovar att från och med här o nu ska jag försöka vara en vettig kvinna som kan hålla ordning o reda.



Imorgon ska jag faktiskt inhandla lite nya saker till mitt hem. Har hittat jättefina kuddar på Hemtex o en vas på Village. Det är så fruktansvärt kul o göra om o jag gör det alldeles för sällan o spenderar alldeles för lite pengar på det. Bara nya gardiner eller nya sängkläder gör så mycket. På tal om sängkläder så ska jag få en ny säng till helgen. En dubbelsäng! 180 cm o sova på, hur skönt lät inte det då? Jag ser mycket fram emot detta även fast jag kommer sakna min charmiga säng från de tidiga 1900-talet. Den har trots allt följt mig genom livet. 

Nu är klockan mycket o jag ska åka ut till Varola för o natta hos min pojkvän eftersom vi lider av seperationsångest.

Nu skall vi se, sa mannen som skar av sig ögonlocken. Puss o kram Elin

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0